zaterdag 27 september 2008

nog 6 dagen....

en dan hebben we Scrapweekend!!!!
Ik heb er zo ontzettend veel zin in!
Ben al bezig met inpakken. Op het forum is iedereen al heel enthousiast aan het kletsen en de voorpret is al begonnen. We zijn met een grote groep deze keer, maar het wordt vast en zeker heel gezellig!
Ik mag ook weer een workshop geven en hieronder staat vast mijn sneak (lekker sneaky toch?)
Na het weekendje plaats ik hem hier wel helemaal en natuurlijk een verslag van die geweldige, gezellige 3 dagen.


Nog 2 weken en dan is het herfstvakantie. Ook daar ben ik wel aan toe. Aankomende week hebben we een beetje een rommelweek. Maandag studiedag, dinsdag continurooster (les tot half 2) allemaal ivm de kermis in Beers. Nou ja, woensdag is ook een halve dag en donderdag en vrijdag een gewone.

En dan........... SCRAPWEEKEND!!!!!!!!!!!!!!

X Femke

3 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat jullie hier heel erg naar uitkijken. Leuke sneak, het beloofd een leuke workshop te worden....
Heel veel plezier vast in ieder geval,xxxWendy.

Jola zei

Heb je geen betere sneak? ;>))

Anoniem zei

leuke sneak.. ben heel erg benieuwd :) en doe rustig aan deze week en zie je dan volgende week ;) xx Tamara