woensdag 24 september 2008

Een kort berichtje van mij

Wat een gedoe zeg,
ben al 6 weken aan het werk, maar heb het gevoel alsof het alweer bijna een jaar is.
Heb naast de klas zoveel taken dat ik amper tijd over houdt voor mijn eigen klas.
Hoop dat het snel wat rustiger wordt. Gisteren was in ieder geval de emmer ff vol.
De luxe die ik op dit moment dan wel weer heb zijn 2 stagiaires van de PABO. Ook 2 leuke
en goeie stagiaires die erg hard werken.
Mijn klasje is lekker klein, 18 kindjes, waaronder een kindje met Syndroom van Down. Erg leuk allemaal.
Volgende week hebben we scrapweekend in Geesteren en jongens, wat kijk ik daar naar uit. Ff weg van alles en heerlijk ontspannen. Kan bijna niet wachten! Moet nog wel al mijn spullen inpakken, maar dat komt wel goed.

Tot snel!

X Femke

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Femke. Heb jij het ook zo druk? Jeetje, niet normaal he. Ik ben deze week ook ziek geweest... moest wel een keer gebeuren. Ik kijk ook uit naar het weekend. Moet ook nog gaan pakken, nou dat wordt nog wat hahahaha... sterkte nog op school!!