zondag 7 december 2008

weer een hoofdstuk afgeloten...

Sinterklaas is weer het land uit en de kerstman staat voor de deur. Wat een hectische tijd. Ik had het dan ook enorm druk en was blij toen het eenmaal donderdagmiddag was. Sint was vertrokken op school. Het was een super leuke dag, maar als je in de commissie zit ben je ook wel weer blij dat zo'n dag voorbij is. Het is allemaal goed verlopen.
Morgen komt de kerstboom in de klas. Tja kerst... ik weet niet of dat ik er dit jaar zoveel waarde aan kan hechten. Normaal kan ik niet wachten om een boom te halen, maar nu twijfel ik. Wat moet ik alleen met een boom thuis???? Gezelligheid, sfeer, ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten. En dan oud en nieuw .... wat dit jaar weer te doen? Ik heb ook maar besloten om het allemaal op me af te laten komen. Ik kan me er niet zo druk over maken. Ben blij als het januari is .....

Nog 2 weken en dan heb ik vakantie. Dan kan ik mijn rust nemen, slapen, maar vooral dingen voor mezelf doen. Het enige wat ik gepland heb is dat ik naar Holiday on ice ga! Heb er helemaal zin in. Al jaren kijk ik naar de reclame en bedenk me dan dat het me leuk lijkt om daar naartoe te gaan, maar nooit actie ondernomen om er ook werkelijk naartoe te gaan. En dan daarbij dat mijn wederhelft dat niet zo geweldig vond. Tja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Maar heb er helemaal zin in!

Ondertussen is het ook zo dat de spullen van Ferdy het huis uit zijn en ben ik begonnen met het inrichten van mijn eigen spullen. Weer een stap in de goede richting zal ik maar zeggen, maar voelt wel goed. Alleen de dingen op papier moeten geregeld worden en dan is het echt voorbij....

Geen opmerkingen: