zaterdag 18 oktober 2008

Zo ben ik, zo ben jij (musical Mama Mia)

Uit elkaar doet altijd heel veel verdriet
maar zo gaat het niet
Zo ben ik, zo ben jij
Hierbij laat ik je vrij

Warmte wordt nu kilte
Overal heerst stilte
'k Loop nu door het lege huis
'k Kan het niet aan
Afscheid is ondragelijk
Maar ik moet gaan

Zo ben ik, zo ben jij
't Heeft geen zin, het is voorbij
Zo ben ik, zo ben jij
't Is de harde waarheid voor jou en mij
Uit elkaar doet altijd heel veel verdriet
Maar zo gaat t niet, zo gaat 't werkelijk niet
Maar zo gaat het niet
Zo ben ik, zo ben jij
Hierbij laat ik je vrij

Veel herinneringen
Mooie, nare dingen
Alle kind'ren speelden hier
Zorg'loos en vrij
Nu is alles kaal en leeg
Alles voorbij

Zo ben ik, zo ben jij
't Heeft geen zijn, het is voorbij
Zo ben ik, zo ben jij
't Is de harde waarheid voor jou en mij
Uit elkaar doet altijd heel veel verdriet
Maar zo gaat 't niet
Zo ben ik, zo ben jij
Hierbij laat ik je vrij

Zo ben ik, zo ben jij
't Heeft geen zijn, het is voorbij
Zo ben ik, zo ben jij
't Is de harde waarheid voor jou en mij
Uit elkaar doet altijd heel veel verdriet
Maar zo gaat 't niet
Zo ben ik, zo ben jij
Hierbij laat ik je vrij
Zo ben ik, zo ben jij
Hierbij laat ik je vrij

1 opmerking:

Veerle zei

Oops Femke.. ik hoop niet dat het op je eigen situatie slaat?